23 de febr. 2012

El Cineclub de les Valls projecta "Mercado de futuros"



De la mateixa manera que fa uns mesos es recomanava la projecció del film "Inside Job", tornem a recomanar una projecció del Cineclub de les Valls. Aquesta vegada es tracta del documental "Mercados futuros" realitzat per la directora espanyola Mercedes Álvarez. S'adjunta la fitxa tècnica de la pel·lícula i una breu sinopsi.

Dia: 29 de febrer

Hora: 21:30h

Lloc: Teatre Comunal


 Fitxa tècnica

Directora: Mercedes Álvarez
Productora: Leve Productora/ Ib Cinema
País: Espanya
Any: 2011
Durada: 110'
Guió: Arturo Redín i Mercedes Álvarez
Fotografia: Alberto Rodríguez
Música: Sergio Moure
Muntatge: Pablo Gil Rituerto
Intèrprets: Elvira Prado (narradora)

Sinopsi (en castellà): El desalojo y derribo de una antigua casa, con todos sus muebles, su abundante biblioteca y su cargamento entero de memoria personal, constituye el punto de arranque de esta película que intenta trazar algunos rasgos del nuevo aspecto del mundo. La cámara se asoma a la fiebre del mercado inmobiliario, convertido en una feria del espectáculo y promesa del enriquecimiento o del paraíso, a los brokers de la inversión financiera y a los gurús y predicadores del éxito y la mitología empresarial. De fondo, queda una mirada sobre la virtualización del espacio urbano, el desalojo de la memoria personal y colectiva, y la banalización de sueños y deseos, convertidos finalmente en pura memoria.

Consideracions: Documental

Fitxa i sinopsi extretes de: http://www.catalanfilmsdb.cat/es/producciones/documental-largometraje/mercado-de-futuros/3077/